Riken geçen seneden bu yana kullanıyorum. Yaz lastiği ve yol tutuşundan çok memnunum. Konfor olarak tam emin değilim yalana gerek yok ama yol tutuşu iyi olduğu söylendiği için zaten tercih etmiştim.