Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten çok hızlı kilo vermişsin.

Bir dahiliye daha sonra Diyetisyen'e git. Kilo verececeğim diye sağlığından olma.

Eğer sağlığında bir sorun görmezlerse diyetisyen yeni program düzenler sana.
Hocam ölsem gözüm arkada kalmaz. Çalıştığımızın hakkını alamıyoruz, uzman olup en azından bir gelecek kurma planları yapıyoruz. Maalesef zamanda kısıtlı olduğu için sağlıksız bir şekilde verdim bu kilonun bir kısmını. Hakkımızda artık hayırlısı