Hocam sizinki yine iyi, ben siz söyledikten sonra bakayım bir dedim 7 GB ram kullanıyormuş

Çok fazla gerçekten de ama diğer tarayıcılarla da karşılaştırmak lazım.
16 gb ram vardı %80 kullanıyordu 32 ye yükselttim hala %80 civarında kullanıyor. Milli piyango vurmus düşük gelirli aç gözlü gibi saldırıyor ram görünce