Yatarak su orucu ile daha fazla kilo verirsiniz. Ben yılda birkaç defa yapıyorum 5 günlük. Çok sağlıklı, araştırın bu alanda Nobel kazanan biri vardı.
Hocam o konuyu ben ilk başlarken araştırdım. Kesinlikle sağlıklı imiş ancak vücuttan çoğunlukla su atıldığı için çok çok kısa bir sürede atılan sular geri alınıyormuş. Yani bu dediğinizi sınava girmeden bi kaç gün öncesinden eğer ki kiloyu veremezsem yapmayı düşünüyorum