Nenadbey42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hergün 15 km ye yakın yürüdüğüm için sağlıklı olmaz diye düşünüyorum. Teşekkür ederim
Yatarak su orucu ile daha fazla kilo verirsiniz. Ben yılda birkaç defa yapıyorum 5 günlük. Çok sağlıklı, araştırın bu alanda Nobel kazanan biri vardı.