Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız aynı duyguları paylaştığımızdan şüphem yok.
En basitinden meşhur valimizin bir konuşması var "bina yönetimine katılmayan vatandaş, devlet yönetimine nasıl katılsın?" diyerek. Çok haklı bir serzeniş, eğitim ve akılcılık ile isterse a partisi isterse b partisi olsun önemi yok. Halk gelişmiş olursa devlet de gelişmiş olur hükümeti de bu yola iter. Cahilliğin, eğitimsizliğin meşrulaşması çok çok çok kötü.