Bu mesajı akp ye oy verenleri kastediyorsunuz benim anladığım. Herkeste öyle anlamıştır ancak bu söylemleriniz sizi daha çok üzebilir. Bilginiz olsun.
Hayır, sesi çıkmayan herkese. Oy ile belli olmuyor ki her şey. Hiçbir şeye tepki çıkarmadan oturduğumuz yerden "ülkemiz düzelsin" demekle hiçbir yol alamayız.