Yıl sonu beklenen 40 civarı idi ama illaki beklentiyi yükseltmişlerdir. Tabi hükümetin beklentisi ile sonuç bazen aynı olmayabiliyor...

Sizce dolar yıl sonuna kadar ne kadar olur?