yunusozen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandığım php yazılımı 5.6 dan 8.1 e yükseltmek istiyorum

astronomik ücret isteyecekler lütfen yazmasın, yazılım basittir
Merhaba, posta kutunuz dolu görünüyor, özel mesaj yazarsanız yardımcı olurum.
İyi çalışmalar.