yunusozen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandığım php yazılımı 5.6 dan 8.1 e yükseltmek istiyorum

astronomik ücret isteyecekler lütfen yazmasın, yazılım basittir

bütün bağlantı ve sorgular baştan yazılacak. yazılımın basit olması çok önemli değil açıkcası.