FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de gerçekten de forum kültürünü az çok yaşatmaya çalışan daha kaliteli bir ortam olmadığı görüşündeyim. Elbette bu biraz da R10'un apırlıklı olarak ilgilendiğim niş konularla ilgili olmasındandır.
Forumculuk yok ki, adam ticaret dışı konu açıyor "yaw burası yeri mi yaw git şurya buraya burda ticaret yapıyoz yaw" diyor