Türkiye'de gerçekten de forum kültürünü az çok yaşatmaya çalışan daha kaliteli bir ortam olmadığı görüşündeyim. Elbette bu biraz da R10'un apırlıklı olarak ilgilendiğim niş konularla ilgili olmasındandır.