klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bireysel başvuru yaptım ve kabul oldu şuan kullanıyorum. imza felan istemedi, siz kurumsal olarak başvurmuşunuzdur onun noterden alınıyor bildiğim kadarı ile
ben etsyden falan satış yaptığım için kişisel bi firma açmıştım vergi vermek için. ne biliyim şirketim varı işaretledim o yüzden basit usülmüşüm. sanırım bireysel başvurmalıyım dimi peki yıllık ciro limiti kaç bireysel başvurduğumuzda bilgin var mı