viarequal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben alım-satım için Kuveyt Türk bankasını kullanıyorum.
İleride fizikiye çevirmek isterseniz belirli bir USD karşılığında, stok olması durumunda bankadan temin edebiliyorsunuz.

Her ihtimale karşı yazayım, YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.
Bankaların hepsi alım satım farkı koyuyor,ben öyle bir platform istemiyorum