Ben alım-satım için Kuveyt Türk bankasını kullanıyorum.
İleride fizikiye çevirmek isterseniz belirli bir USD karşılığında, stok olması durumunda bankadan temin edebiliyorsunuz.

Her ihtimale karşı yazayım, YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.