hocam selamlar meraktan soracağım yanlış anlama. üşenmedim saydım otobüs yolculuğu/firmasıyla ilgili tam 9 tane konu açmışsın (hepsi k*milkoç temalı) belki de daha fazla. k*milkoçun adamısın ve seo mu yapmaya çalışıyorsun nedir olay?

edit: ayrıca açtığın konulara gelen yorumların hiçbirine cevap vermemişsin, bir soru soruyorsun insanlar düşünüp yorum yapıyor en azından bi teşekkür edebilirsin eğer niyetin gerçekten soru sormaksa