SinerJJiTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolphin, incognito, adspower gibi antidetect browserlarla yapabilirsin.

Amacın sadece proxy ile browser açmak, herhangi bir otomasyon yok ise buna uygun seleniumda yazmak daha da büyük amelelik ve zaman kaybı olur. Eğer basit otomasyon lazımsa browser auto sut. ile işinizi çözebilirsiniz.

Onun dışında proxifier ile istediğiniz uygulamanın bağlantısını kontrol edebilirsiniz.

Daha da basit yöntemi proxyempire gibi browser eklentileri ile proxylerinizi yönetebilirsiniz.


Proxy ile ne tür bir işlem yapacağınızı bilmediğim için genel olarak detayları yazdım hocam.
Sadece google açıp google'a bağlansa yeterli hocam. Mesela elimde 30 tane proxy var. Hepsinde google.com'u veya r10.net'i açsa girdiğim proxy üzerinden yeterli