By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana şimdi muhasebeci yazdı.
250 tl veriyordum, 6 - 7 ay biriktirip toplu atıyordum.
parayı attım. bu ne diyor. dedim ne ne muhasebe ücreti.
geçti o iş diyor.
ee
750 tl oldu diyor.
dedim o işin geçtiği ile alakalı benim bir bilgim var mı ?
yok.
yüz yüze gelir konuşuruz dedim kapattım konuyu.
250 tl de az tamam ama bana bir bilgi vermeden adam kafasına göre fiyat belirlemiş. sinirimi bozdu. 500 den hesapladım gönderdim.
4 ay önce arkadaşın tanıdığı selamıyla gittim 1500 e defterini açarım daha sonra da ortalama 1200 civarı ödemen olur her ay dedi sabit tamam dedim 1500 u peşin verdim iki günde yoklamaya gelmeden maliye daha vergi levhasını verip pazaryerini aktif ettim. Bir kaç ziyaret çay sohbet muhabbet derken ödemen geldi diye yazdı ibana atayım abi IBAN yazdı neyse 1200 gönderdim hemen yazdı gelecek ay 400 eksik gönderirsin fazla atmışsın ne kadar ki ücret diye sordum 500 bana 250-300 civarı da vergi tutar dedi tamam abi sağolasın sonra sabitlendik yıl sonuna kadar 800 gönderirsin yılbaşında 1000-1100 falan olur fazla artmaz dedi