bana şimdi muhasebeci yazdı.
250 tl veriyordum, 6 - 7 ay biriktirip toplu atıyordum.
parayı attım. bu ne diyor. dedim ne ne muhasebe ücreti.
geçti o iş diyor.
ee
750 tl oldu diyor.
dedim o işin geçtiği ile alakalı benim bir bilgim var mı ?
yok.
yüz yüze gelir konuşuruz dedim kapattım konuyu.
250 tl de az tamam ama bana bir bilgi vermeden adam kafasına göre fiyat belirlemiş. sinirimi bozdu. 500 den hesapladım gönderdim.
Kafasına göre fiyat belirleme durumu söz konusu değil odanın belirlediği fiyat listesi var , bu listeye istinaden ücretler belirlenmekte ve taleb edilmekte -+ sizin aranızdaki duruma bağlı