Enesovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet damga vergisi falan oluyor ya 150-200 liralık sabit vergi ve 500 muhasebeci parası işte.
bana şimdi muhasebeci yazdı.
250 tl veriyordum, 6 - 7 ay biriktirip toplu atıyordum.
parayı attım. bu ne diyor. dedim ne ne muhasebe ücreti.
geçti o iş diyor.
ee
750 tl oldu diyor.
dedim o işin geçtiği ile alakalı benim bir bilgim var mı ?
yok.
yüz yüze gelir konuşuruz dedim kapattım konuyu.
250 tl de az tamam ama bana bir bilgi vermeden adam kafasına göre fiyat belirlemiş. sinirimi bozdu. 500 den hesapladım gönderdim.