newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Self servis şifresi istiyor arkadaş bence bulaşmayın
İşlem yaptığım programın açık kaynak kodu r10 üzerinde paylaşıldı hocam
Herhangi başka bı islem yok zaten