@Engin; hocam konu dan muaf soru sorabilir miyim naçizane ricam ;
> Resimler de görünen Excel benzeri tabloları siz mi yazdınız? Yoksa otomatik bir BOT vs. otomasyon mudur?
Ayrıca hocam ; Bu tarz olaylar da kullandığınız mühimmatlar genel olarak nelerdir? (Özel ise tabii ki siz de kalacaktır. Takdir sizin değerli hocam...)