Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ehliyet konusu polisin insiyatifine bağlı fakat çoğunlukta standart Türk ehliyetini kabul etmiyorlar para almak için. E-sim almanıza gerek yok, her yer 7-eleven market dolu bu marketlerde sim kart satılıyor. Havaalnından hat alımı veya dolar bozumu yapmayın şehir merkezinde çok daha uyguna halledersiniz.
500 tayland bahtı ıstıyomus galıba polısler yakalanırsam onu oderım ozaman cevaplar için tesekkurler