31 agustosta dugunum var 3 eylulde balayına taylanda gidicem fakat bi kaç sorum var cevap verebilen olursa cok sevınırım. Yurt dısına cıkarken hangi esim uygulamasını kullanıyosunuz ? Taylanda motor kiralıcam türkiye ehliyetim ile kullanırsam orda motoru sorun yaşarmıyım ? ve bana baska önerılerınız varsa yazarmısınız