Hocam Dell g15 serisinden uzak dururdum öncelikle. Retina ekran macbook kullanıcısı olarak, Msi'ın bu modelde ürettiği %46 NTSC panele sahip ekrana bakarak da kör olmak istemem. %90 ve üzeri sRGB panelleri tercih ederdim. Msi cyborg sevmiyorum onu alacağına hp bile alabilirsin. Bütçeniz için, 4060 olan ekran kartlı laptop istiyorsanız Hp victus, bir tık altı 4050 olsa da olur ancak diğer özellikleri Hp den daha iyi olsun diyorsanız Asus Rog serisi alınabilir. Bende bu iki cihaz arasında seçim yapamazdım Dell diyince zaten aklıma kronik sorunla 1 sene bile olmadan çöp olan laptopum geliyor. Zamanının en iyi fp ürünüydü öyle düşünün. Bundan 4-5 yıl öncesi.