Merhaba, 2 ay civarı önce Savcılık tarafından tebligat gönderilen var mı? diye bir konu açmıştım, olay dolandırıcılığa karışmışım arkadaşlar tahmin ettiğim üzere. ocak ayında 300 tl bir şey gelmiş bi şekilde dolandırıcılarla ilişkiliymiş gittim 24 sayfa yazı yazdırdılar ifade verdirdiler çay ikram ettiler çıktık. takipsizlik verilmesi için talebimizi ilettik ve parayı dilerlerse sahibine geri iletebileceğimizi belirttik. Siz siz olun tüm whatsapp dökümanlarınızın arşivini tutun arkadaşlar bu devirde herşey mümkün.
iyi forumlar
ek olarak sayın @Ajansco; hocam da merak etmişti sonucu etiketleyeyim