aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam video güzel tebrik ederim ancak görüntü geçişlerinde kullandığın efektte çok fazla ışık/renk patlaması oluyor adını tam hatırlamıyorum bununla ilgili bir hastalık vardı da bazılarını rahatsız edebilir bilgin olsun
Haklısınız bu yönden hiç düşünmedim sanırım epilepsiydi. Dikkat edeceğim