Bir firmaya hizmet sağladık grafik tasarım alanında firma yurt dışında K.D.V ve gelir vergisi konularını biliyorum muafiyet olarak. Sormak istediğim ödeme bana döviz olarak mı gelmesi gerekiyor yoksa TL gelse problem oluyor mu? Fatura keserken neye dikkat etmeliyim