Harika bir ürün 1 yıldır kullanıyorum 4,000 wat gücünde 2200 pascal çekiş gücü var. Çok güçlü. 95 mt/kare evi son ayarda rahat rahat süpürüyor. Şarjı iyi gidiyor. 1 yıl olmasına rağmen şarj konusunda hala sıkıntı yaşamadım. Tavsiye ederim.
Hocam model nedir yazmayı unutmuşsunuz sanırım.