Merhaba arkadaşlar bu soruyu kendim için sormuyorum bir arkadaşım var r10 üyeliği yok bende forumdan bahsettim bi sorarmısım diye rica etti bu yüzden cevapları merak ediyor sizlere sormak istedik.

Arkadaşım 23-24 yaşlarında çocuk yakışıklı cidden şimdi kime göre neye göre demeyin bi ortama gidiyoruz cidden bakıyorlar bende farkediyorum ama arkadaşımın özgüveni yok gidip konuşmaya çok çekiniyor reddedilme korkusu fazla ne yapabilirim diye soruyor😂
Hem gırgır olsun hemde cevaplarınızı merak etti teşekkürler şimdiden