DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reseller saçma geliyor bana , çünkü site başı gb ram cogu özellikler kısıtlı , 1 yada 2 site kullanmak isteyen biri için kötü durum
Ucuz etin yahnisi yenmez. Baktığınız paket en ufak saldırı da ve güvenlik açığında gümler. Yapacak bir şey yok o halde