Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donanıma aldananların eline bozuk anakart veriyorlar. O yüzden kalite almak her zaman mantıklıdır. Msi ve Asus dışında hiçbir marka oyun laptopu yapmamalıdır. 4060 120 wat alacağına, 4050 al.

Asus = Sağlam kasa + daha iyi soğutma
Bu bütçelerde alınacak MSI'ların kasası ve soğutma performansları rakiplerinden kötü. Kasası biraz daha iyi olsun diye fazla para verip daha düşük GPU almak pek mantıklı değil. Düşük GPU alınca 3-4 yıla yetersiz kalmaya başlayıp cihaz değiştirilecek. Anakart arıza ihtimali de yaygın markalarda artık o kadar fazla değil. MSI gurusu olarak şahsen fazla para verip düşük gpu tercih etmem.