Banka hesabını ve whatsappı kiralamış veya satın almış olabilir ama r10 hesabını 2016da açmış büyük ihtimalle kendi üstünedir yetkililer tc sini paylaşır mı acaba oradan şikayetçi olsak daha iyi olmaz mı?
Savcı r10 dan talep ettiğinde r10 paylaşmak zorunda. O yüzden dilekçenizde ekleyebilirsiniz r10 profilini.