Son durum gördüğün gibi "gümrükleme şirketine teslim edildi". Gümrükleme işlemi tamamlandı statüsü Temu tarafından sağlanmamış.
Özetle daha gümrükleme işlemi tamamlanmamışken, MNG senin kargonu nasıl teslim alsın. Gidip bu adam sabırsız saldıracak yer alıyor işlemler tamamlanmadan verin götürcem mi desin? Yoksa ay çok korktum hadi beni yasal yollardan sıkıştırın mı desin? Ne desin?

Tabii böyle 100 lerce şikayet olur. Bizim insanımız okuduğunu anlamaktan, gördüğünü idrak etmekten aciz, ama bilmediği konuda hemen yargılama yapabilecek yetkiye de sahip.