Benimki 26 temmuzdan beri bu durumda. Hazırda bir şikayet metni varsa ben de şikayet oluşturabilirim hocam.
CİMER için şikayet metni yazıyorum hocam şu anda, hazır olduğu zaman konu altına eklerim düzenleyip atabilirsiniz.
MNG yurt dışı konusunda yeni teknik sorunlar ve bilgisiz personel yüzünden diye olduğunu düşünüyorum, Amazon yada Yurtiçi alışverişte sorun olmuyor DHL satın aldığından beri..
DHL çok iyi bir firma, MNG'yi aldığında biraz adam edecek demiştim ama gördüğüm kadarıyla hem yurt içinde hem yurt dışında hala beceriksizler hocam