Günaydın değerli arkadaşlar. Temu'dan forumda birçok kişi alışveriş yaptı ve yeni gümrük yasası öncesi belki de son siparişlerini bekliyorlar. WWE - Hepsijet ortaklığında gelen siparişlerde bir sorun yok ancak MNG kargoya düşen siparişler BİLEREK GETİRİLMİYOR. Kendi siparişim 31 Temmuz'da gümrüğe girdi ve hala gelmedi. Sorun gümrük personeli veya yoğunluk değil. Ağustosun 7'sinde gümrüğe giren siparişim 2 gün önce teslim edildi, eğer gümrükte bir sıkıntı olsaydı hiç gelmezdi. Konunun aşağısına resimleri ekleyeceğim, hem forumlarda hem şikayetvarda haklarında yüzlerce şikayet açılmış ve hepsi tek sebepten : ÜRÜNLERİ GÜMRÜKTEN TESLİM ALMAMAK. Sorun MNG Kargodur, siz de bu durumdan müzdaripsinizdir. Bu akıllı arkadaşlar büyük ihtimalle yeni gümrük yasasının çıkmasını bekleyerek müşterilerden daha fazla para koparmak istiyorlar. Ben 1 haftadır kendileriyle konuşuyorum ancak basit ve kaçamak cevaplar almaktan başka bir ilerleme kaydedemedim. Bu süreçten sonrasını artık ciddi şekilde yasal yollara taşımamız gerekiyor. Ben CİMER'e ve Tüketici Hakem Heyetine gerekli şikayetimi yapacağım. Bu sorunu yaşayan arkadaşların da yapmasını isterim. Belki akılları başlarına gelir.