Hocam mesele 200 TL kapora istemesi.
niyeti kötü olan adam 200 tl verir yapacagını yapar yemek yenmiyor o paraya. herkes kendince haklı birşey diyemiiyorum. mesela benim bu gün bir domainim düşüyor. amerikada block yedi günlük 1 2k geliri vardı 100tl lere düştü 2 sendir 301 deydi bu gece düşüyor. istesem babamın ogluna satarım ama sektorume adam sokmamak için satmam. kapansın gitsin umrumda olmaz.