İster 2D ister 3D yapsın , eğer ürün hizmet alamadım diye bir itirazda bulunursa ücret iadesini geri alır . Çünkü kripto kendi hesabına değil senin hesabına yüklenmiş . Diğer arkadaşlar alamaz falan demişler , kredi kartı kuralları gereği bütün harcamaların iadeleri yapılabilir sadece düzgün bir itiraz yapması yeterli . O yüzden böyle bir işlemi tekrarlamanı tavsiye etmiyorum , cebinde ki parandan olabilirsin . İyi akşamlar