ErdewBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam nick bazen verilmez ben dahi vermem neden şikayet eden pub eden farklı şekilde kullanan oluyor ama gidip kapora adı altında yalancıkdan dolandırmak diye bir saçmalık yok şikayet olarak konuyu aç sansürsüz şekilde numara ve üye nick bırak gereken yapılır
Konu altına ss attım konuyu report ettim