Bildiğim kadarı ile binance hesabı kime aitse onun kredi kartından kripto alınır. Yani mantıklı düşününce karşı taraf kalkıp binance hesabı açıp komisyonsuz kendi hesabından kredi kartı ile neden işlem yapmadı? Kendi hesabından bunu yapabilecekken neden sizi aracı kullandı. Yani şöyle kredi kartı adamın olarak biliyorsunuz fakat adama kripto ile atıyorsunuz. Hani kredi kartın adama ait olduğunu kesin emin ve teyit edebiliyor musunuz? Kişi şunu diyebilir benden kredi kartımı istedi ve gelen şifremi verdim fakat karşılığında bana bir şey vermedi diyebilir. Adam dlandırıldım dersede işlemi yapan sizsiniz ip kayıtlarından siz çıkarsınız. Birde ülkede bildiğim kadarı ile kartla falan kripto alımıda yasak sadece banka yoluyla hesaptaki para kullanılabiliyor.

Karşıdaki kişi sorun çıkarırsa binance hesabınız kalıcı kapanır muhtemelen birde boş yere ifade vs ile uğraşabilirsiniz. Konuşmaları saklayın kanıt olarak dursun bence kenarıda.