evet maalesef,
herşeye her an zaman geliyor, artık fiyat algımızı yitirdik sanırım.
bugün superonline fatura detayına bakarken birşey fark ettim, ücretin ilk olarak kdv'sini almışlar daha sonra öiv eklemişler.
bir de yeniden hızlandırma bedeli diye birşey var onu nedir bilemiyorum, hız zaten aynı değişiklik yok...