Hocam altınız da arabanız varmı ?
Her gün anadolu - avrupa yakasına geçiş yapıyormusunuz ?
Emin ol ağlayan durumum yok diyen yüz binlerce araba sahibi olan vatandaşımız köprüleri değil
Avrasya tünelini kullanıyor fiyatını yazmama gerek yok

Arabası olanların hiç biri bu duruma tepki göstermez merak etmeyin.
Yüz binlerce araba sabah 08:00'da avrasya ve köprü güzergahına bakınız 3-4 saat kilit
Araba sahibi olan hiç kimse umursamıyor merak etmeyin