_PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuda benden olsun.

Bir dönem bu Mac miniden bende çok istiyorum alacaktım hatta birkaç kişiye yazmıştım letgodan falan. Sonra pc setupımı hackintosh yapıp iphonedan çıkan apple stickerını kasama yapıştırıp yoluma devam ettim hocam