Pusat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuyu okudunuz mu peki?

https://www.r10.net/is-fikirleri/417...in-projem.html

*Yanlış anlaşılmasın "Yasal ve vergisel konular hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim." bu yazınıza yönelik yazıyorum.
Üstteki konuya gelen yapıcı bulduğum yorumlar;




Evet inceledim fakat hayata geçmemiş bir proje fikir aşamasındadır. R10 kullanıcılarının fikirleri değerlidir. Tecrübelerden de yararlanacağız.