kiyakdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürün bazlı ticaretlere çözüm olsada hizmet ticaretlerine maalesef çözüm değil

örneğin: logo alıyorum ödeme yapıyorum kişi bana telefonda konuştuğumuz kalitede iş teslim etmiyor veya söylenenleri kale bile almıyor fakat sonuçta bir dosya teslim ediyor, işin içinden çıkılmaz bir senaryo
Negatif trade gönderebilirsiniz. Siz mesela çizim olarak bir logo istersiniz ama işi yapan kişi gider text logo atarsa para tekrardan size aktarılıyor bu sistemi kullanan çoğu platformlarda. Bu tür şartlar belirlenir zaten getirilirse. Çok uçuk bir örnek verdim ama konuşmada revize hakkınızı belirtir örneğin 3'tür 3 revize yaptırırsınız sorun çözülür gibime geliyor. Bence bahsedilen sistem hem satıcı hem de alıcı için oldukça olumlu.