Merhabalar.
Benzer sistem oluşturmayı düşünen kişilere danışmanlık verdik. Hepsinin ciddi
planları vardı. Fakat hiç biri bu işlemi başlatamadı. Çünkü aracılık işleminde
satıcının ve alıcının size dava açma hakkı oluyor.
Bunların önüne geçmek için ürünü kefil olacak derecede incelemeniz ya da
bu sürece hiç dahil olmayıp sadece param güvende gibi paraya aracılık etmeniz
lazım. Ama bu tip bir işlem ciddi bir bütçe ister.
Ayrıca mahkemelerin size doğrudan ve ya dolaylı olarak yaptırım uygulamamaları
gerekiyor. Yani sizi tanımaları lazım. Kabaca sahibinden e dava açan birinin
iddialarına karşı, iddia ne olursa olsun hiç bir yargı makamı sahibinden e karşı
direk yaptırım uygulamaz.
Kısaca anlatmak gerekirse ciddi bir iş gücü ve bütçe gerektiren bir işlem. Basit
olsa pek çok kişi şu ana kadar yapardı. Escrow tipi bir sistemin gelmesi için
2 yıldır neredeyse her ay 1 konu açılıyor. Bu işlemi yapmaktan kararlı iseniz
profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. Profilimdeki numaradan bize ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar