norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konudan farklı binancemi kullandınız hocam bugün bekletme cok yaptıda merak ettim sadece bendemi
Binance kullandım gönderirken, 12$ eksik bakiye yüzünden 1100tl siparişi iade etmek zorunda kaldım.