xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
egzosdan duman atmıyor. kompresyon testi de hiç yaptırmadım. ama aracım duman atma vs olmamsına rağmen inanılmaz şekilde yağ eksilten bir araç. hiç bir kaçak yok o ayrı mesele zaten...
bende şimdi 3 tırnaklı uyumlu bujilerden 1 takım ve birde ngk marka bobin alıp birde kabloları değişecğeim.. battı balık yan gider. olmadı tüpçülerden medet umacağım. regülatördü enjektördü bakılacak artık.. araç a cihazda ateşleme hatası verdiği oluyor ancak en ufak arıza ışığı yok.. benzinde sadece rölantide ve hararet ortaya gelmemişse yapıyor sonra düzleiyor..
hocam önce Türkçe öğrenin sonra millete akıl verirsiniz. Egsoz değil egzozdur doğrusu ☺️