Nasıl yani

ne yapabilirim bu konu için
içerik sahiplerinden izin alarak yapabilirsin paylaşımları

Ben öyle yapmaya çalışıyorum sayfalarımda genelde ama benden bile doğrudan gönderilerimi kopyalayan sayfalar vs oluyor açıklamasına kadar aynı olması cok rahatsız edici. Yaptıkları şey sadece sayfa ismimi silip kendi sayfa ismini koymak. İnsan en azından kendinden birşeyler katmalı gönderilere