Ülke gerçekten çok kötü durumda çevremde baya gurbetci var hemen hemen avrupa ülkelerinin çogundan geliyorlar hepside pahalılıktan bahsediyorlar bu durumda türkiyeye gelmeyiz artık diyorlar avrupada bilhassa gıda ürünleri Türkiyeden ucuz giyimde aynı fransada 10 euro ya kot pantalon alıyorsun burada en kötü pantolon 15 euroya geliyor eskiden gelen gurbetci elbiseyi buradan alıpgötürürdü simdi onuda alamıyor. Yanı diyeceğim bu ülkede genclerin hiçbir geleceği yok bizler yaşlandık sorun değil ama gençlere üzülüyorum ve bu gidişle bu günler daha iyi günlerimiz daha çok kötüleri göreceğiz.